03 de maig 2009

Buscant la pastora

Ahir dissabte em vaig poder escapar una mica a la muntanya. El plan era anar a la roca de St. Cugat, a fer la via territori Dakota.


En un principi hi anàvem un equip força nombrós, però alhora de la veritat només es van decidir l'albertako i en fish mentre que el Juli, en Ruben i en Joan van canviar de plans.

Jo em portava molt content la darrera adquisició, un camalot del num. 3 (a sota) que em va tocar la setmana passada a la competició de boudler de Bufalà, tot i que ni tan sols vaig participar.
Per la via no calia, però em feia il·lusió ficar-ho en qualsevol fissura. L'arbertako també es va dur el seu alien aconseguit de la mateixa manera (ell si que va participar).
Per arribar a la via deixem el cotxe al clot de la Mònica, pugem fins al camí de les Artigues i agafem la canal del Llaures, molt mullada per les pluges del dia anterior. Desprès del segon ressalt equipat, surt un camí a l'esquerra que et puja entre l'agulla de St. Martí i la dels col·leccionistes, i et porta a la cara O. de la roca de St. Cugat, el nostre objectiu.

No se com, però em vaig saltar aquest desviament que està senyalitzat amb un parell de fites. En arribar a la cara E. de la roca i veure les vies Rata Morta i Barat Dur m'adono que l'he cagat i tornar a baixar amb tot mullat no ens fa gens de gràcia a cap dels tres, així que seguim recte amunt per intentar passar per la cara N. de la Doble i baixar per la canal que hauríem d'haber agafat de pujada. Trobo el camí, però com no estic del tot segur fem un canvi de plans i anem a fer una ullada al sur de Gorros. En arribar, trobem vies massa "enrampades" i moltes cordades, així que un altre cop canvi de plans i decidim buscar la pastora de la serra, que ens han dit que viu per aquestes muntanyes.
Després de fer unes quantes voltes l'únic que trobem és una paella una mica deteriorada que, segur que ha de ser de la pastora, l'agafem i la baixem a les escombreries.
De baixada vam provar l'altre camí i arribem al peu de via, però ja son les 14.00 i els companys volen tornar d'hora per veure el partit (es curiós un és del Barça i l'altre del Madrid). Així que cap avall lluitant amb els esbarzers.

Un dia curiós, sense via i sense trobar a la pastora però amb un bon gust de boca. Potser per la cervesa que ens vam fotre en arribar al Bruc.

NOTA: si algú veu a la pastora, que es posi en contacte amb mi. Gràcies i salut.

4 comentaris:

ACUMA ha dit...

Cuidadín amb les esgarrapades i els cops! Duieu me cristalmina!!

Gatsaule ha dit...

Ha, ha, ha,..., veig que sou dels que van d'hora....

A veure si em presentes al del Madrid, que riurem una estona!!

Roque ha dit...

Ei Vitor sort que no era el meu braç. La veritat es que aixó de la cristalmina no ho fem servir gaire, una mica d'aigua i p'alante

Hola Joan, no m'importa matinar si l'activitat ho demana, però per anar a ca la Montse desde Barna quedant a les 8 ja n'hi ha prou. I més si vas a la plantació, dificilment faras cua per escalar. No ens vam trobar a ningú en tot el matí.

Fish ha dit...

Salut!!! 2-6 alberto , jajajaja la via queda pendent pero la patejadeta va estar bé (el resultat també eh?? jajaja. Respecte a la cristalmina.....deu anar bé segur , pero la birra i el marcador van cicatritzar la rascadeta, Salut! i atibar-li!