11 d’octubre 2009

Céllecs, sector plaques i ful d'Estambul

Tot i que li pot semblar mentida a algú, diumenge, després d'un canvi de plans ( havíem d'anar a acabar la ferrada de les agulles rodones però la Bea estava tant "feta caldo" que opta per no sortir), en Ruben i jo decidim anar a fer una mica d'esportiva pel Maresme.

Arribem al pàrquing per segon cop, ja que al primer en Ruben s'adona que s'ha deixat els peus de gat i toca tornar, ens dirigim al sector de plaques de Céllecs per provar una mica d' adherència. A sota el Ruben a Tos de Gos.

Amb tanta anada i tornada ens cau a sobre el migdia i fem una paradeta per dinar. Després de recuperar forces canviem de sector sense caminar gaire, uns deu metres cap a l'esquerra i ens instal·lem al sector Ful d' Estambul. Allà provem les vies Simioteràpia, Ful d' Estambul i Brecs de Cerebelo. A mi m'han semblat una mica dures pel grau que marca, potser per la poca adherència als primers metres de les vies o per que estic una mica fluix. A sota un servidor a Simioteràpia.

Acabem de passar la tarda provant aquestes vies i de tornada al cotxe intento recordar, sense èxit, l'ultima vegada que vaig estar per aquí i amb qui ( a part de la Bea), ja deu fer set o vuit anys.

S'ha de dir que la zona que hem visitat ha estat re-equipada amb reunions noves i químics ben lluents, no totes les vies però si una gran part. Després, xerrant amb una gent que hem trobat m'han parlat d'un sector nou que jo no coneixia. A veure si aconsegueixo unes ressenyes més actualitzades, segur que en Mohawk em pot ajudar.

Salut a tothom.

2 comentaris:

Mohawk ha dit...

Si no hi haguéssin fotos no m'ho creuria pas que heu estat a Cèllecs, ja, ja, ja...

Al meu blog tens l'enllaç a l'última versió de la Guia del Maresme (a la part de la dreta).

Per cert, de cara a l'hivern tinc una vieta montserratina d'aquelles que t'agraden. Cara Sud, al costat del Faraó, Ag. Zanini i de la Benedicció, a veure si quedem un dia per fer-les ;)

A tibar-li!

Roque ha dit...

Vaig ficar les fotos perquè si no, més d'un no s'ho creuria.

Ja he probat de baixar la guia, però no puc.

Sobre la via que em dius, ja saps que m'apunto quan vulguis.

Records.