06 de març 2010

Intent al Setrill, via GEDE

Ja la setmana passada em mirava la via... i quan parlo amb l'Albertako i li proposo, no hi te res a dir.
El dia comença estrany, no quedem molt d'hora i quan vull sortir de casa al Pau no li fa molta gracia, diu que vol venir a escalar amb mi. Al final es queda una mica conforme i aprofito per sortir, però estic a punt de trucar a l'Albertako per deixar-ho per un altre dia.

L'aproximació la fem des del monestir fins al Pla dels Ocells i a buscar el camí que ve de St. Joan i puja cap a St. Jeroni. Amb els deures mig fets, recordo un post d'en Gatsaule i quan veig el Puntal de l'Albarda anem cap allà. Arribem a La Inclinada, just al seu costat, però no m'acaba de quadrar...

Mirant cap a gorros veig la punta del Rave i m'adono que ens hem passat tres pobles. Tornem cap enrere a buscar l'agulla, bastant fàcil de trobar per cert. Només cal baixar per la canal que hi ha al costat del mirador de la Serra de les Paparres.
Preparant el material l'Albertako descobreix que només ha portat un peu de gat, Tornem a dubtar... però es posa un dels meus ( un parell de nº. per sota) i puja cap a dalt.

Als pocs metres comença a bufar un fort vent de l'oest, malgrat això arribem a la reunió. Llarg vertical amb uns passets finets cap a la meitat del recorregut. Equipat amb químics i un espit sense xapa, portar plaqueta recuperable.

El segon el començo jo, sortida vertical amb un buril rovellat i doblegat que trenco amb el mosquetó, uns metres per sobre un altre buril també rovellat però que no es trenca. A partir d'aquí el terreny es tomba una mica però no hi ha res fins uns quants metres per sobre... Quan l'Albertako veu que m'ho miro massa em comenta que potser avui no és el millor dia, així que baixo amb la cua entre les cames.

Un cop a terra i analitzant la jornada tots dos coincidim en que les coses, des d'un principi, no han anat com haurien d' haver anat...
Hi tornarem ben aviat...

Salut a tothom

2 comentaris:

amonimo ha dit...

Un mal dia lo tiene cualquiera, la Ley de Murphy existe de verdad.

Roque ha dit...

Muchas gracias por los animos Silver.
Y enhorabuena por la "faena" que estais haciendo en Canadá